Sredinom rujna postavljanje novog pješačkog mosta preko Foše

Na dijelu mosta bit će postavljeno 29 fiksnih sjedalica, a s druge strane i mreža za igru i ležanje

Izrada konstrukcije novog pješačkog mosta preko trogirske Foše došla je pred sam kraj. Gradonačelnik Ante Bilić posjetio je halu brodogradilišta u Vranjicu u kojoj se posljednjih osam mjeseci izrađuje 32 metra dugačak most kojim će se ponovno otvoriti pješački koridor od parkinga T1 do parka Fortin.

„Redovito sam s kolegama odlazio do brodogradilišta kako bismo vidjeli kako napreduje ovaj prevažan projekt za nas Trogirane, ali i iz osobne profesionalne znatiželje. Iako tek slijedi završni premaz, konstrukcija već sad izgleda lijepo, a izgledat će još impozantnije kada se postavi u prostor. Most je dizajnom jako suvremenog izgleda, a u kombinaciji s bojom i materijalima, siguran sam da ćemo imati još popularniji i još prepoznatljiviji landmark nego što je bio drveni most“, rekao je gradonačelnik Ante Bilić.

Postavljanje mosta očekuje se u danima iza 15. rujna s obzirom na to da je potrebna specijalna dizalica, kakvih ima samo dvije u Hrvatskoj i na čiju se dostupnost trebalo čekati neko vrijeme. Postavljanje će trajati cijeli dan.

Nakon postavljanja i učvršćivanja konstrukcije, nekoliko tjedana potrajat će postavljanje gumirane podloge mosta i drugih elemenata koje predviđa izabrani projekt. Naime, most će osim funkcionalne svrhe, imati i estetsku. Na dijelu mosta bit će postavljeno 29 fiksnih sjedalica, a s druge strane i mreža za igru i ležanje. Najveća širina iznosi 10,40 metara, a most je visok nešto preko 4 metra.

„Most je puno više od prijelaza preko Foše. Izvedba svih zamišljenih elemenata će tražiti neko vrijeme. Svi ti finalni radovi bit će vidljivi građanima nakon postavljanja mosta te ćemo svi skupa to gledati s jednim pozitivnim nestrpljenjem, a most će vrlo brzo zasjati u punom sjaju i biti u upotrebi.“

Izgled novog mosta potpisuje studio Prostorne taktike, izabran na javnom arhitektonskom natječaju koje je provelo Društvo arhitekata Split. Izrada konstrukcije pripala je tvrtci Marana d.o.o. Investicija je ukupno vrijedna oko 1.000.000 eura + PDV.