Očekujem da će svi koji čekaju od idućeg ljeta imati svoj vez

Lukobran u sportskoj lučici Lokvice, koji je dio važnog infrastrukturnog projekta uređenja obalnog pojasa Brigi-Lokvice, danas su obišli Splitsko-dalmatinski župan Blaženko Boban i gradonačelnik Trogira Ante Bilić sa suradnicima. Investiciju vrijednu 6,7 milijuna kuna, Splitsko-dalmatinska županija sufinancira u iznosu od cca 50 posto, dok su ostatak osigurali Grad Trogir i Pomorsko športska udruga “Lokvice” koja je i nositelj projekta.

– Budući da je ovaj projekt izuzetno važan nazvao bih ga trogirskim Žnjanom. Domaće stanovništvo se godinama borilo s administracijom da bi u konačnici dobili vezove. Hvala Gradu Trogiru što je prepoznao te aktivnosti. Prostor nije imao svoje parcele ni katastarske čestice, sve je to trebalo regulirati. Nadam se da će do konca godine lukobran biti gotov. Potom slijedi ostalo uređenje, a na ovu lokaciju je predviđeno i prebacivanje kolodvora. Kroz tako lijepo uređen prostor, dobit će se nova vizura Trogira, kazao je župan Blaženko Boban.

– Ovo je dobar primjer kako se, uz upornost, planiranje, pripremu planske dokumentacije i dozvola, može nešto realizirati. Uskoro ćemo imati građevinsku dozvolu i za uređenje obale te šetnice na Nasipu do novog mosta. Korona kriza je poremetila financiranje, ali sigurno od toga ne odustajemo. Očekujem da će svi koji čekaju od idućeg ljeta imati svoj vez, rekao je trogirski gradonačelnik Ante Bilić.

– Trebalo je 17 godina upornosti da dobijemo sve potrebne papire, a počelo je od formiranja katastarskih čestica koje nisu ni postojale jer je riječ o nasipu u more nastalom kopanjem tunela kroz Čiovo za potrebe Eko Agencije. Lukobran je duljine 85 i širine 4m s proširenjem na vrhu za pristanak većih plovila i šetnju građana. Lučica za lokalno stanovništvo raspolaže sa 198 vezova, pojašnjava Vinko Buble, predsjednik PŠU Lokvice, koji dodaje kako lukobran ima i funkciju stabilizacijskog pera za gradsku plažu sa svoje istočne strane i dio je gradske šetnice do Pantane.

08-06-Lukobran-Lokvice-2