Građani Trogira preko aplikacije riješili 244 komunalna problema u godinu dana
Aplikacija Gradsko oko i način kako funkcionira kod nas je primjer dobre prakse, smatra gradonačelnik Bilić
22.02.2022
U prvih godinu dana korištenja aplikacije Gradsko oko, građanke i građani Trogira prijavili su gotovo 300 komunalnih nedostataka i oštećenja koje su uočili. Tijekom 2021. poslali su čak 299 prijava, od čega su nadležni riješili 244 prijave. One prijave koje nisu riješene ili ne spadaju pod nadležnost Grada ili klasifikacijom ne spadaju u manje komunalne probleme, a tek manji dio još uvijek je u realizaciji.
Najviše se prijava odnosilo na komunalne probleme, 81,27 posto, slijede prometni problemi na koje otpada 14,05 posto prijava, 3,68 posto prijava odnosi se na čistoću, a jedan posto su pohvale službama za brzo obavljen posao. Najviše prijava, 36,49 odnosilo se na predio Travarice, inače i najnaseljeniji trogirski mjesni odbor, 29,39 posto na jezgru, a 20,95 posto prijava ticalo se komunalnih, prometnih i infrastrukturnih problema na Čiovu. Najviše se prijava odnosilo na oštećenja javnih površina (15%) i javnu rasvjetu (15%), a slijede prijave vezane uz građevinsku inspekciju (10%) i održavanje gradskih cesta (10%).
„Prezadovoljni smo odazivom građana koji vrlo uspješno koriste ovu aplikaciju. Cilj Gradskog oka je da građani sami budu komunalni redari, a da grad bude uredniji, čišći, opremljeniji. Ova aplikacija i način kako funkcionira kod nas je primjer dobre prakse. Hvala i djelatnicima nadležnih gradskih službi što su bili ažurni, što su učinili svoj dio posla da aplikacija radi kako treba i što su komunicirali s onim građanima kojima prijava nije mogla biti brzo riješena. Pozivam sve Trogirke i Trogirane da i dalje koriste Gradsko oko“, poručio je gradonačelnik Ante Bilić.
Korištenje „Gradskog oka“ je jednostavno. Nakon preuzimanja i pokretanja aplikacije (ili ulaska na web stranicu), slijedi jednostavna registracija, odabir grada te prijava kvara u samo nekoliko koraka – potrebno je učitati fotografiju kvara ili oštećenja, navesti lokaciju/adresu, unijeti kratki opis problema i podnijeti prijavu. Posebnost aplikacije je ta što građanin u svakom trenutku zna u kojoj fazi je obrada njegove prijave, tko ju je zaprimio te na e-mail dobiva obavijest kad je kvar otklonjen.
22.02.2022