Grad Trogir ima novu web stranicu: Napravili smo moderan i intuitivan servis za građane i poduzetnike

Ovo je projekt koji smo zacrtali kao jedan od najvažnijih u smislu unaprjeđenja digitalizacije gradske uprave i veseli nas što su prve reakcije dobre, komentirao je gradonačelnik

Grad Trogir redizajnirao je službeni web Grada te je www.trogir.hr  sada moderna, intuitivna, lako pregledna i oku ugodna web stranica na kojoj će građani i svi zainteresirani jednostavno moći pronaći informacije koje ih zanimaju – od obrazaca, natječaja, poziva, informacija o stipendijama i božićnicama, novosti iz Grada, kontakte itd.

Dizajn novog trogirskog weba inspiriran je vizualnim identitetom nove branding strategije grada te se oslanja na već prepoznatljive bež-zlatno-crne nijanse i ikone zaštitnih trogirskih motiva i tragova u kamenu. Iza dizajna i razvoja stranice stoji splitska agencija za razvoj digitalnih proizvoda Profico.

Nova web stranica puštena je u utorak te je odmah dobila pozitivne povratne komentare građana.

–        Stara stranica koju smo imali bila je u svakom smislu zastarjela, slabo pregledna i neadekvatna vremenu u kojem živimo. Ovo je projekt koji smo zacrtali kao jedan od najvažnijih u smislu unaprjeđenja usluga i digitalizacije gradske uprave. Drago mi je da su prve reakcije dobre i vjerujem da će službeni web od sada biti jedan stvarno koristan i jednostavan servis građanima. Mi nastavljamo s daljnjom digitalizacijom Grada te sa svim projektima koji će unaprijediti komunikaciju s građanima – poručio je trogirski gradonačelnik Ante Bilić.

Na razvoju stranice radilo se oko pola godine tijekom koje je Grad blisko surađivao s agencijom Profico u cilju realizacije što uspješnijeg finalnog proizvoda. Održano je više radionica na kojima su se smišljala rješenja i ideje, definirale korisničke skupine weba, ciljevi…

–        Razvoj ove web stranice obilježila je bliska i uspješna suradnja s klijentom koji je bio aktivno uključen u projekt od početka do kraja. Zajednički smo definirali što koju skupinu korisnika najviše zanima, pa su tako bile pretpostavke da će se građani interesirati za glavne događaje u gradu, izravnu komunikaciju s gradonačelnikom, komunalna pitanja i prigovore, upise u vrtić, različite naknade, stipendije i sl., a poduzetnike i udruge će zanimati javni natječaji i nabava, dostupnost gradskih prostora i sve potrebne dozvole. Ono što vrijedi istaknuti je kako je sam prototip sučelja stranice testiran s građanima –  objasnio je Miro Marasović, voditelj projektnog tima iz agencije Profico.

Najveći izazov na projektu je bio strukturirati ogromnu količinu informacija na način gdje je ono najbitnije vidljivo odmah, uz paralelni razvoj navigacije koja će zainteresiranim korisnicima sugerirati gdje se nalazi točno ono što ih zanima. Web stranica ističe sve važne napravljene, aktualne i buduće projekte. Omogućava slanje prijedloga za male komunalne akcije u sklopu projekta „I tebe se pita!“, izravno javljanje gradonačelniku kroz jednostavan obrazac, ima i rubriku za turiste sa svim osnovnim informacijama…

–        Glavna misao vodilja bila je omogućiti svakom korisniku bilo koju informaciju u svega dva klika. Zadatak projektnog tima bio je oplemeniti sve ideje iz radionice u intuitivan digitalni proizvod, dok se gradski tim brinuo o samom sadržaju stranice i aktivnom davanju povratnih informacija u samoj fazi dizajna. Iako smo izuzetno zadovoljni konačnim proizvodom i suradnjom s gradom, pravi rezultati će doći kada građani počnu aktivno koristiti stranicu. Vjerujemo kako će građani predložiti nove ideje i poboljšanja, koja će nam u budućnosti omogućiti konačnu i dodatno poboljšanu verziju web stranice Grada Trogira– istaknuli su iz Profica.