Obavijest o privremenoj obustavi rada sa strankama
Zaključak o organizaciji rada upravnih tijela gradske uprave Grada Trogira za vrijeme trajanja epidemije bolesti COVlD-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2 od 10. do 20.01.2022.g.
KLASA: 110-03/20-01/2
URBROJ: 2181-13-40/01-22-19
Trogir, 10. siječnja 2022. godine
Na temelju članka 40. Statuta Grada („Službeni glasnik Grada Trogira,“ broj 4/13., 9/13., 6/14., 1/18., 3/19., 5/20. i 9/21.), gradonačelnik Grada Trogira, donosi sljedeći
ZAKLJUČAK
o organizaciji rada upravnih tijela gradske uprave Grada Trogira za vrijeme trajanja epidemije bolesti COVlD-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2 od 10. do 20.01.2022.g.
U periodu od 01.2022. do 20.01.2022. g. kontakti sa strankama u upravnim tijelima gradske uprave Grada Trogira će se obavljati isključivo telefonskim ili elektroničkim putem, bez dozvole ulaska strankama u uredske prostorije Grada Trogira.
- Ukoliko zahtjev stranke nije moguće riješiti na drugi način, neposredni rad sa strankama će se obavljati isključivo uz prethodnu najavu telefonskim ili elektroničkim putem.
- Svi zahtjevi i drugi podnesci prema svim upravnim tijelima se podnose putem pošte na e-mail: pisarnica@trogir.hr.
- Ovaj Zaključak stupa na snagu danom donošenja i objavit će se na mrežnim stranicama, oglasnim pločama, ulaznim vratima (Trg Ivana Pavla II i Put Mulina 2A) i Službenom glasniku Grada Trogira.
GRADONAČELNIK
Ante Bilić, dipl.inž.građ.
11.01.2022