Točke dnevnog reda

  1. Godišnji izvještaj o izvršenju proračuna za 2017.g.

    1. Izviještaj o I.preraspodjeli sredstava za rashode poslovanja planiranih u Proračunu Grada Trogira za 2017.

    2. Izviještaj o II.preraspodjeli sredstava za rashode poslovanja planiranih u Proračunu Grada Trogira za 2017.

    3. Izvještaj o izvršenju Plana razvojnih programa za 2017.

  2. Prijedlog zaključka o prihvatu ponude za zakup poslovnog prostora na adresi Trg I. Pavla II br. 1

  3. Prijedlog zaključka o obnavljanju zakupa poslovnog prostora na adresi Gradska vrata 4 u Trogiru sa zakupnikom Ivanom Kojundžić

  4. Prijedlog Odluke o javnim priznanjima Grada Trogira

  5. Prijedlog Odluke o davanju suglasnosti za sklapanje sudske nagodbe s Trenton d.o.o.

  6. Prijedlog zaključka o raspisivanju natječaja za imenovanja ravnatelja Gradske knjižnice Trogir

  7. Prijedlog Odluke o izgradnji spomen obilježja hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata

  8. Prijedlog Odluke o Izmjeni Odluke o Prostornom planu uređenja Grada Trogira

  9. Izviješće o radu davatelja usluge prikupljanja miješanog i biorazgradivog otpada za 2017.g.

  10. Prijedlog Odluke o određivanju pravnih osoba od interesa za sustav civilne zaštite na području Grada Trogira

  11. Prijedlog Odluke o osnivanju postrojbe civilne zaštite opće namjene Grada Trogira

  12. Prijedlog Odluke o osnivanju postrojbe civilne zaštite specijalističke namjene Grada Trogira

  13. Prijedlog Odluke o donošenju procjene i plana zaštite od požara

  14. Prijedlog Odluke o osnivanju javne vatrogasne postrojbe

  15. Prijedlog Odluke o davanju suglasnosti za izdavanje instrumenta osiguranja plaćanja Fondu za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost (Dopuna dnevnog reda - 20.07.2018.)

Dodatne informacije